۱۳۹۶ مهر ۳۰, یکشنبه

رویتر‌: لایحه تحریمهای جدید در ارتباط با برنامه موشکی رژیم ایران در مجلس نمایندگان آمریکا




رویتر گزارش داد: مجلس نمایندگان آمریکا هفته آینده پیرامون تحریمهای جدید مرتبط با برنامه موشکهای بالستیک رژیم ایران و شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان رأی می‌دهد.
رویتر افزود: نمایندگان کنگره آمریکا در نظر دارند خط سرسختانه جدیدی علیه رژیم ایران، اتخاذ کنند.
مک کارتی، رهبر اکثریت و نماینده شماره دو جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان و اد رویس، رئیس کمیته خارجی طی اطلاعیه مشترکی اعلام کردند این مسئولیت کنگره است تا رفتار افسارگسیخته رژیم ایران را متوقف کند.
مک کارتی و اد رویس تأکید کردند، اقدام فوری در این زمینه، هفته آینده توسط مجلس نمایندگان صورت می‌گیرد و لایحه‌یی به رأی گذاشته می‌شود که تحریمهای بیشتر علیه حزب‌الله و برنامه تکثیر موشکی رژیم ایران اعمال خواهد کرد.
رویتر افزود: دستیاران کنگره آمریکا گفتند که قانونگذاران مجلس نمایندگان روی سخت‌گیری علیه رژیم ایران در سایر زمینه‌ها هم‌چون تحریمهای موشکی و حزب‌الله متمرکز هستند. این لایحه از حمایت وسیع دو حزبی برخوردار است و انتظار می‌رود توسط سنا نیز تصویب شود.
مرتبط

اعتراف خامنه ای به بحران رژیم پس از سیاست جدید آمریکا گفتگومحمد علی توحیدی

http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/10/ertebatm_91.html

حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از مبارزه مردم ایران برای آزادی@ertebatm


  ارتباط مستقيم. استراتژی جدید #آمریکا و پیامد آن برای رژیم  #ایران. با پرویزخزایی و فرزین هاشمی30مهر. #Iran  #قتل_عام67 FreeIran#   #no2rouhani یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM فیسبوکhttps://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/  ..
توییتر@ertebatm2013.
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm 

۱ نظر:

  1. حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از مبارزه مردم ایران برای آزادی@ertebatm

    پاسخحذف