۱۳۹۶ مهر ۲۵, سه‌شنبه

مقاومت ایران اشغالگری سپاه پاسداران در کرکوک را قویاً محکوم می‌کند و خواستار اقدام فوری شورای امنیت است

مقاومت ایران اشغالگری سپاه پاسداران در کرکوک 

را قویاً محکوم می‌کند و خواستار اقدام فوری شورای امنیت است

مقاومت ایران تجاوزگری و اشغالگری سپاه پاسداران رژیم آخوندی و شبه‌نظامیان جنایتکار وابسته به آن در کرکوک را قویاً محکوم می‌کند. این اقدام تجاوزکارانه در حالی صورت می‌گیرد که پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده جنایتکار نیروی تروریستی قدس از چند روز پیش در سلیمانیه و بغداد و دیگر مناطق عراق به توطئه و طراحی برای آن مشغول است.

اقدام جنایتکارانه سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدورش باعث بی‌خانمان شدن شمار زیادی از مردم کرکوک و ناگزیر شدن آنها به خروج از شهر شده است.

گزارشهای خبری و عکسها و فیلمهای منتشر شده از حضور هادی عامری و ابو مهدی مهندس دو مزدور نیروی قدس در حمله به کرکوک حکایت می‌کند. اسناد و گزارشهای مزدوری این دو تروریست از دهه ۷۰توسط مقاومت ایران افشا‌ شده است. اسامی هر دو مزدور در لیست ۳۲۰۰تن از مزدوران عراقی سپاه پاسداران به چشم می‌خورد که با کدها و میزان حقوق ماهانه و شماره حساب بانکی آنها در سال ۲۰۰۵توسط مقاومت ایران در اختیار مقامات ملل‌متحد و اعضای دائمی شورای امنیت به‌ویژه آمریکا قرار گرفته بود و در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس نیز به اطلاع عموم رسید. شماره ابومهدی مهندس در لیست مزبور ۳۸۲۹۷۷۰و شماره هادی عامری ۳۸۲۹۵۹۷است.

مقاومت ایران ضمن اعلام همبستگی با مردم کردستان عراق به‌ویژه مردم دردمند و بی‌خانمان شده کرکوک، خواستار تشکیل بلادرنگ اجلاس فوق‌العاده شورای امنیت ملل‌متحد برای محکومیت و مقابله با تجاوز و اشغالگری رژیم آخوندی در کردستان عراق است.

در روز ۲۱مهر به‌دنبال اعلام استراتژی جدید آمریکا در رابطه با رژیم آخوندی و قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، بار دیگر بر ضرورت خلع‌ید از رژیم آخوندی در منطقه و اخراج پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور از عراق و سوریه و یمن و لبنان و افغانستان و جلوگیری از ارسال تسلیحات و نیروهای رژیم به این کشورها تأکید کرد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۵مهر ۱۳۹۶ (۱۷اکتبر ۲۰۱۷)

 برای دریافت تحلیل های سیاسی روز به شبکه های ارتباط مستقیم مراجعه کنید#MEK  #Rajavi #Iran #FreeIran
توییتر@ertebatm2013. یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر