۱۳۹۶ آبان ۵, جمعه

لایحه تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی به‌خاطر پروژه‌های موشکی


         لایحه تحریمهای جدید 


           لایحه تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی

                       به‌خاطر پروژه‌های موشکی

     یک قدم ضروری در مقابله با تروریسم و جنگ‌افروزی

      و پس از تصویب باید بلادرنگ و همه‌جانبه اجرا شود

خامنه‌ای و دفتر او و بیشتر ارگانهای دولتی دست‌اندرکار پروژه‌های موشک سازی رژیم هستند
مقاومت ایران از تصویب لایحه قانونی در مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر تشدید تحریمها علیه رژیم آخوندی و سرکردگان آن به‌خاطر پروژه تولید و تکثیر موشکهای بالستیک استقبال می‌کند و آن را یک قدم ضروری در قبال سیاستهای جنگ‌طلبانه و تروریستی رژیم ملایان می‌داند.

برنامه موشکی ملایان که به‌طور کامل در کنترل سپاه پاسداران است، هدفی جز جنگ‌افروزی و دست اندازی بیشتر در منطقه ندارد. صرف هزینه‌های سنگین برای این برنامه، در حالی که بخش قابل توجهی از مردم ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند، تنها در خدمت بقای رژیم و علیه مصالح عالیه مردم ایران است.

رژیم آخوندی در حالی میلیاردها دلار هزینه پروژه‌های موشکی می‌کند که شهرهای ایران شاهد تظاهرات مردم به جان آمده‌یی است که اموالشان توسط سپاه پاسداران و دیگر ارگانهای سرکوبگر چپاول شده یا پرداخت حقوق ناچیز آنها ماهها به تعویق افتاده است. آنها شعار می‌دهند «سوریه را رها کن، فکری به‌حال ما کن».

لایحه «موشکهای بالستیک ایران و اعمال تحریمهای بین‌المللی» دولت آمریکا را موظف می‌کند که هر ارگان حکومتی «که توسعه، خرید، تهیه اجناس، خدمات یا تکنولوژی که به‌طور مادی به تلاشهای رژیم ایران در رابطه با مواد، خدمات یا تکنولوژیهای مرتبط به برنامه موشک بالستیک کمک می‌کند» را مورد تحریم قرار دهد. طبق این لایحه هر فرد یا ارگان خارجی هم که آگاهانه به این پروژه کمک می‌رساند و همین‌طور هر فرد خارجی را که به تشخیص رئیس‌جمهور خدمات مالی قابل‌توجه برای استفاده در رابطه با اهداف فوق ارائه کرده است، مستوجب تحریم می‌داند.

تمرکز بر پروژه موشکی، به‌ویژه تکثیر و تولید موشک بالستیک یکی از اولویتهای سپاه پاسداران است که توسط سازمان هوا- فضا، یکی از پنج شاخه سپاه پاسداران دنبال می‌شود. روحانی در روز ۱۳اکتبر تصریح کرد که رژیم برای پیشبرد برنامه موشکی خود تمرکز بیشتری از قبل خواهد نمود.

اجرای همه‌جانبه و بلادرنگ این لایحه قانونی پس از تصویب نهایی آن و تحریم تمامی افراد، ارگانها و نهادها و شرکتهای مرتبط با پروژه‌های موشکی رژیم یک ضرورت مبرم برای صلح و آرامش در منطقه است. علاوه بر سپاه پاسداران، خامنه‌ای و دفتر او و بیشتر ارگانهای دولتی دست‌اندرکار پروژه‌های موشک سازی رژیم آخوندی هستند.

لایحه ممانعت از دسترسی حزب‌الله لبنان به سیستم مالی بین‌المللی که توسط مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید، ضرورت اعمال همه‌جانبه مالی علیه سپاه پاسداران را دو چندان می‌کند چرا که حزب‌الله لبنان در حقیقت بخشی از سپاه پاسداران است و تمام شریان حیاتی آن به‌ویژه در زمینه مالی در دست سپاه پاسداران است. حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، در ژوئن ۲۰۱۶به صراحت گفت:‌ «ما در مورد این واقعیت که بودجه، درآمد، مخارج، هر آنچه که می‌خوریم و می‌پوشیم، اسلحه‌هایش، موشکهایش، همه از جمهوری اسلامی می‌آیند شفاف هستیم». او افزود:‌ «تا هنگامی‌که ایران پول داشته باشد، ما پول خواهیم داشت».
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴آبان ۲۰۱۶ (۲۶اکتبر ۲۰۱۷)

مرتبط

ایا لیست گذاری سپاه پاسداران خامنه ای باعث جنگ میشود خزایی ارتباط مستقیم


http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2017/10/blog-post_6.html

 برای دریافت تحلیل های سیاسی روز به شبکه های ارتباط مستقیم مراجعه کنید#MEK  #Rajavi #Iran #FreeIran
توییتر@ertebatm2013. یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر