۱۳۹۶ دی ۲۲, جمعه

محمد محدثین:‌ قیام مردمی تعادل‌قوا علیه رژیم ولایت فقیه را تغییر داده است



ایلاف در پایگاه اینترنتی خود نوشت:‌ محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران روز پنجشنبه در یک تماس تلفنی با ایلاف گفت: قیام مردمی که ایران شاهد آن است دیوارهای وحشت و هیبت سپاه پاسداران را درهم‌شکسته و نیروهای مردمی ریشه داری که توان سرنگونی رژیم را دارند برجسته کرده است. وی افزود:‌ قیام مردمی تعادل‌قوا علیه رژیم ولایت فقیه را تغییر داده است، به‌نحوی که مشاهده می‌کنیم که خامنه‌ای در سخنرانی خود بعد از 13روز سکوت و بعد از این‌که میلیون ها نفر از مردم ایران در 139شهر ایران شعار ”مرگ بر خامنه ای“ و ”خامنه‌ای حیا کن سلطنت را رها کن“ و ”مرگ بر دیکتاتور“ سردادند، اعصابش خرد شده است.

خامنه‌ای به نقش سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق در رهبری و سازمان دادن تظاهرات مردمی با این گفته که از چند ماه پیش آماده بودند. و رسانه‌های منافقین اعتراف کردند و این روزها گفتند که در تماس با آمریکایی‌ها بوده‌اند و سازماندهی کردند تا نقش پیاده‌نظام را بازی کنند. به دیدار این و آن بروند و افرادی را در داخل مشخص کرده بودند و پیدا کرده بودند تا به آنها کمک کنند. و سپس به مردم فراخوان دادند، آنها بودند که فراخوان را دادند و شعار (نه به گرانی) را مطرح کردند. و این شعاری است که همه از آن خوششان می‌آید، ان شعار گروههایی را جلب کرد، سپس آنها وارد صحنه شدند و اهداف شوم خود را دنبال کردند و مردم را به‌دنبال خودشان کشیدند، اعتراف می‌کند.

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران افزود: ”این اظهارت خامنه‌ای سه واقعیت را نشان می‌دهد: یک دیوار ترس مردم ایران شکسته است، و لذا آنها از دو روز پیش این شعار را علیه رژیم داده‌اند ”بترسید بترسید ما همه با هم هستیم“، از امروز ببعد آخوندها باید در وحشت زندگی کنند.

محمد محدثین گفت واقعیت دوم شکسته شدن هیبت سپاه پاسداران را نشان می‌دهد به‌نحوی که مراکز پاسداران در 31استان ایران که از سالها پیش برای ممانعت از برگزاری تظاهرات تشکیل شده است در مأموریت خود شکست خورده‌اند، وی افزود واقعیت سوم این است که این قیام وجود نیرویی را بر جسته کرد که در عمق مردم ایران ریشه دارد و می‌تواند چنین قیامی را ایجاد کند.

وی افزود:‌ رژیم ایران مدعی است که مخالفان گروههایی در تبعید در خارج ایران هستند ”ولی الآن این خامنه‌ای است که اعتراف می‌کند که آنچه که به‌وقوع پیوست یک اقدام سازمان‌یافته است که سازمان مجاهدین خلق در آن دست دارد و این اعترافی است از سر حکومت در رژیم ولایت فقیه و به اظهاراتی در کشورهای غربی که از کم بودن نفوذ مجاهدین خلق در جامعه ایران صحبت می‌کنند پایان می‌دهد“.

محدثین افزود آخرین گزارشات رسیده از داخل ایران در سیزدهمین روز قیام واقعیتها در شهرها و استانهای مختلف نشان می‌دهد که تعداد دستگیرشدگان به هشت هزار نفر بالغ شده است، و این جمع دستگیر ‌شدگان در شهرهای مختلف بر اساس چیزی است که رژیم اعلام کرده است، به‌عنوان مثال 150نفر در استان گلستان، 120نفر در شهر رست، 60نفر در شهر کاشان، استان مرکزی و شهر اراک 396نفر، 138نفر در شهر مشهد ، 450نفر در پایتخت تهران طی فقط 3روز، شهرک تاکستان 50نفر، کرمان 80نفر، اصفهان بیش از 100نفر و شهر همدان 150نفر.

در استان خوزستان حدود هزار و ششصد نفر دستگیر شده‌اند از جمله 400نفر در شهر ایذه و به گفته مسئولان رژیم 90درصد بازداشت‌شدگان کمتر از 25سال سن دارند و 35در صد از آنها دانش‌آموزان مدارس هستند.

قابل ذکر است که ”شعار مرگ بر دیکتاتور“ بر زبان ایرانیها در لایه‌های مختلف سنی جاری است و شبها روی دیوارهای ساختمانهای دولتی و مؤسسات وابسته به روحانیان نزدیک به حکومت توسط جوانان خشمگین از رژیم و دولت به‌علت وخامت اوضاع اقتصادی و معیشتی نوشته می‌شود.

شعار ”مرگ بر دیکتاتور “ علیه سران رژیم ایران برای اولین بار از زمان انقلاب 1979 در اعتراضات مردمی که 28دسامبر شروع شد مطرح شد، قیامی که جرقه آن در شهر مشهد در شمال شرق کشور زده شد.

[Forwarded from Ertebat Mostaghim]
پیام5 #مسعود #رجوی. تبریک به رزمندگان دلاور قیام. #ایران.شاه سلطان ولایت.تیغ وتقاص وتهدید.دیگراثرندارد19دی96
  #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani   #MEK  #Rajavi  #Iran  #FreeIran   #ایران

https://www.youtube.com/watch?v=-eGbz7W9re8 …

آخرین اخبار #تظاهرات_سراسرى_ایران  در شبکه های ارتباط مستقیم    
 فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
ErtebatM یوتوب. گوگل پلاس
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm

  

۱ نظر:

  1. محمد محدثین:‌ قیام مردمی تعادل‌قوا علیه رژیم ولایت فقیه را تغییر داده است
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #ایران
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/01/blog-post_92.html

    پاسخحذف