۱۳۹۶ دی ۲۷, چهارشنبه

سخنان مریم رجوی در اجلاس شورای ملی مقاومت ایران دی96


اجلاس میان‌دوره‌یی شورای ملی مقاومت در روزهای ۲۳و۲۴ دی ۱۳۹۶با حضور رئيس‌جمهور برگزيده شورا #مریم_رجوی برگزار شد.

#مریم_رجوی در سخنان افتتاحیه خود، پس از خوش‌آمد گفتن به اعضای شورا و ناظرانی كه در نخستین روز اجلاس شركت داشتند، به مردم به پاخاسته ایران و قیام شکوهمند سراسری درود فرستاد و گفت:
«در آغاز اجلاس میان‌دوره‌یی شورای ملی مقاومت، درود می‌فرستیم به قیام‌آفرینان دلیر که در ۱۴۲ شهر ایران برای سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه به پا‌خاسته‌اند.
به‌‌ شهیدان سرفراز قیام، به‌ هزاران جوانی که دستگیر شده‌اند و مورد توهین و آزار و شکنجه پاسداران خامنه‌ای قرار گرفته‌اند و به ویژه به زنان و دختران جسوری که در این قیام‌ها و در مقابله با رژیم و عوامل سرکوبگرش، فعال و پیشتاز بوده‌اند، درود می‌فرستیم و برای تجلیل از قیام‌کنندگان بی‌باک و ادای احترام به‌ شهیدان یک دقیقه کف می‌زنیم.»
مریم رجوی افزود:
«قیام ایران چند حقیقت مهم را به ‌همه نشان داد. اثبات شد که جامعه ایران لبریز از اعتراض و عصیان علیه حاکمیت آخوندهاست و هم‌چنان که پیش از این، بارها گفته‌ بودیم، قیامهای کمین‌کرده در دل این جامعه برای سرنگونی آخوندها بی‌تابی‌ می‌کنند.
در این قیام، بازهم اثبات شد که رژیم در منتهای ضعف و بی‌ثباتی است.
اثبات شد که با وجود سرکوب‌های وحشیانه، بروز قیام‌ها در ابعاد سراسری کاملاً امکان‌پذیر است.
اثبات شد که نیروی ازخودگذشته‌یی در سراسر ایران وجود دارد که برای به‌پاخاستن و خلق چنین قیام‌هایی آماده است. و چنان که مسعود گفت: از جرقه حریق برخاسته است و همگان هزار کانون شورشی را در جای جای میهن اسیر و اشغال‌شده به‌چشم می‌بینند.
بله، اثبات شد که رژیم، در ترس از همین قیام‌ها، به‌جنگ و کشتار در سوریه و سایر کشورهای منطقه، پناه برده است. و قدرت‌نمایی‌های دروغین این رژیم، از جمله اعزام نیرو به کشورهای منطقه، سرپوش بحران‌زدگی همین رژیم در داخل ایران و عجزش از حل مسائل داخل ایران است.
اثبات شد که مردم ایران از هردو جناح رژیم، بیزارند و قیام ایران، نمایش اصلاح‌طلبی قلابی و اعتدال شیادانه را به زباله‌دان انداخت. و هم‌چنان که گفته بودیم، اثبات شد که رژیم ولایت فقیه در مرحله سرنگونی است».

اخبار #تظاهرات_سراسرى_ایران  در شبکه های
ارتباط مستقیم    



 فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/

توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013

ErtebatM یوتوب. گوگل پلاس

اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm


تلگرام
telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm


  

۱ نظر:

  1. سخنان #مریم_رجوی در اجلاس شورای ملی مقاومت #ایران دی96
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/01/96_17.html

    پاسخحذف