۱۳۹۶ دی ۲۰, چهارشنبه

#خامنه ای هراس از #قیام و واکنش به صدای #انقلاب مردم #ایران Ertebatm@



ولی‌فقیه مفلوک ارتجاع و شنیدن «صدای انقلاب» : 

       سخنان خامنه‌ای در واکنش به قیام مردم

سخنان خامنه‌ای در واکنش به قیام مردم ایران ۱۹دی ۱۳۹۶:
قرائن و شواهد اطلاعاتی نشان می‌دهد که این قضایا سازماندهی شده بوده
و در شکل‌گیری آن یک مثلث فعال بوده است. یک رأس این مثلث، آمریکا و صهیونیستها بودند
رأس دوم این مثلث یکی از دولتهای پولدار خلیج‌فارس است و رأس سوم سازمان منافقین هستند و از ماهها قبل آماده بودند. از ماهها قبل اینها آماده بودند. خود رسانه‌های منافقین اعتراف کردند. فراخوان را هم اونها دادند، شعار نه به گرانی بگذارند. خب این شعاری است که همه خوششان می‌آید.
برای سازماندهی و عملیات دو قرارگاه فرماندهی در همسایگی ایران تشکیل شده بود یکی از این قرارگاهها برای هدایت عملیات در فضای مجازی و قرارگاه دوم برای مدیریت اغتشاش‌ها بود در این چند روز به ایران خسارت زدید. این کار بی‌تقاص نخواهد ماند با کسانی که هیجانی وارد ماجرا شده‌اند چه دانشجو چه غیر دانشجو باید صحبت و روشنگری کرد. اما حساب منافقین جداست این‌ها از ماه‌ها قبل آماده بودند رسانه‌های منافقین اعتراف کردند در همین روزها
گفتند ما در ارتباط با آمریکایی‌ها بودیم. از چند ماه قبل نسبت به این قضیه که سازماندهی کنند
بروند این و آن را ببینند کسانی را در داخل نشان کنند پیدا کنند که بهشان کمک کنند تا بیایند به مردم فراخوان بدهند.

خامنه‌ای - (تلویزیون رژیم -19دی 96):
اینی که فلان انسانی از یک حقی محروم بمانه و اعتراض بکنه یا این اعتراض‌کننده‌ها حالا، صد نفر، پانصد نفر، بیایند یک جایی جمع بشوند و حرف خودشون رو بزنند این یک مطلب است. اینی که یک عده‌یی از این تجمع، از این انگیزه سوءاستفاده کنند بیایند به قرآن دشنام بدهند. به اسلام دشنام بدهند، به پرچم اهانت کنند، مسجد را بسوزانند، تخریب کنند آتش بزنند یک حرف دیگه است.

من حالا خطاب به مسئولان در صحبتهایم خطاب به مسئولان عرایضی خواهم داشت، عرض می‌کنم. این یک حرفه، اما ربطی ندارد به این‌که کسانی بیایند پرچم کشور را آتش بزنند. یا کسانی بیایند از اجتماعی مردم استفاده کنند علیه اعتقادات مردم حرف بزنند فریاد بکشند علیه قران علیه اسلام علیه نظام جمهوری اسلامی، من عرض بکنم به شما یک مثلثی در این قضایا فعال بوده است مال امروز و دیروز هم نیست این سازماندهی شده بوده است. اینها که عرض می‌کنم همه قرائن اطلاعاتی دارد، حالا بعضی آشکار است از طریق خودشون هست. بعضی هم از طرق اطلاعاتی به دست آمده است. یک مثلثی فعال بودند. نقشه مربوط به آمریکاییها و صهیونیستهاست نقشه رو اونها کشیدند. چند ماه هم هست که دارند نقشه می‌کشند. اینی که بیاییم توی شهرهای کوچیک، از شهرهای کوچیک شروع کنیم به طرف مرکز بیاییم و مردم رو نسبت به مطالباتشون فعال کنیم و اینها رو داغ کنیم. این نقشه‌ای است که کشیده شده و چندماه است که روی این نقشه دارند کار می‌کنند نقشه مال آمریکاییها و عوامل رژیم صهیونیستی است. پول مال یکی از این عوامل دولتهای خرپول اطراف خلیج‌فارسه. خب این کارها خرج دارد باید پول بدهند. آمریکاییها که حاضر نیستند پول خرج کنند وقتی اینها هستند. پول رو اینها دادند. این دو تا ضلع. ضلع سوم پادوی‌اش هست که پادوی‌اش هم مربوط به سازمان منافقین بود. سازمان آدمکش منافقین. پادو اونها بودند (شعار مرگ بر منافقین).
 
از ماهها قبل اینها آماده بودند. خود رسانه‌های منافقین اعتراف کردند در همین روزها، گفتند ما در ارتباط با آمریکاییها بودیم از چند ماه قبل نسبت به این قضیه که پادوی کنند سازماندهی کنند بروند این و اون رو ببینند. کسانی رو در داخل نشان کنند، پیدا کنند که بهشون کمک کنند تا بیایند به مردم فراخوان بدهند. فراخوان را هم اونها دادند. شعار نه به گرانی بگذارند. خب این شعاری است که همه خوششان می‌آید. با این شعار یک عده‌یی رو جذب کنند بعد بیایند خودشون وسط اهداف شوم خودشون رو دنبال کنند و مردم رو هم دنبال خودشون بکشند. هدف این بود.

خامنه‌ای تأکید کرد: دشمنان این پیامها را می‌گیرند، اگر ‌چه در تبلیغات به روی خود نمی‌آورند و صدها اخلال گر را هزاران نفر، و حرکات میلیونی مردم را گروه اندک جلوه می‌دهند

خامنه‌ای در ادامه تبیین قضایای اخیر به برخی حرفها در رسانه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: برای سازماندهی و عملیات دو قرارگاه فرماندهی در همسایگی ایران تشکیل شده بود، یکی از این قرارگاهها برای هدایت عملیات در فضای مجازی بود و قرارگاه دوم برای مدیریت اغتشاش‌ها که هر دو قرارگاه به‌وسیله آمریکایی‌ها و صهیونیستها فرماندهی می‌شد و پیروزی خود را نیز قطعی می‌دانستند.

            اذعان صریح خامنه‌ای به عدم صلاحیت خودش برای مرجعیت 

                 و رهبری در خبرگان سال ۶۸ + فیلم

اظهارات خامنه‌ای در جلسه خبرگان رژیم بعد از مرگ خمینی 
با اذعان صریح به عدم صلاحیت خودش برای مرجعیت و رهبری

۱۴خرداد ۱۳۶۸
واقعا باید خون گریست در جامعه اسلامی
که حتی احتمال کسی مثل بنده در آن مطرح بشه
مسأله اشکال فنی داره، اشکال اساسی داره.
این را بنده می‌دانم، شاید آقایان هم می‌دونید
اصلا از لحاظ فنی اشکال پیدا میکنه
این قضیه رهبری، رهبری صوری خواهد بود، نه رهبری واقعی
من نه از لحاظ قانون اساسی و نه از لحاظ شرعی
برای بسیاری از آقایون، حرفم حجت حرف رهبر را نداره
این چه رهبری خواهد بود
یک آخوند خبرگان:
آقای خامنه‌ای موقته! موقته! اشکالی نداره
رفسنجانی:‌
حالا ما رأی می‌گیریم دیگه بحث هم نمی‌کنیم
آقایانی که با رهبری جناب آقای خامنه ای
تا رفراندوم البته، این موقت است دائمی نیست
تا آن موقع موافق هستند قیام بفرمایند
در یک فیلم منتشر شده بر روی اینترنت، قسمتهای پخش ناشده از جلسه خبرگان ارتجاع در فردای مرگ خمینی افشا‌ شده است. در این سند حتی در داخل همین رژیم و طبق فقه و شریعت آخوندی، زیرآب صلاحیت ولایت و رهبری خامنه‌ای، از اساس زده می‌شود.

در این فیلم، شیوه سر در آوردن شتابان روضه‌خوانی به نام علی خامنه‌ای برملا می‌شود. همه می‌دانند که خامنه‌ای در آن زمان یک آخوند درجه 3محسوب می‌شد، اما یک شبه به‌عنوان ولی‌فقیه موقت به ضرب و زور رفسنجانی برای حفظ رژیم ولایت‌فقیه بر کرسی مرجعیت و رهبری و ولایت نشست. حقیقتی که مقاومت ایران از همان روز بارها و بارها آن را خاطرنشان کرده بود.

در این فیلم، خامنه‌ای که از یکطرف در همان روز مرگ خمینی برای ولایت نظام، قند در دل آب می‌کند و از طرف دیگر مورد ایراد آخوندهای دانه درشت است، پس از این‌که چند تن از همان آخوندهای دانه درشت تصریح می‌کنند که او بلحاظ فقهی ذیصلاح و صاحب نظر نیست، ناگزیر خودش هم به آن اذعان می‌کند.

خامنه‌ای صریحاً می‌گوید که ولایت او، هم اشکال شرعی و هم اشکال فقهی و فنی دارد و رفسنجانی نیز تأکید می‌کند که رهبری خامنه‌ای موقت است و دائمی نخواهد بود.

به این ترتیب رفسنجانی و خبرگان آخوندی و دیگر سرکردگان نظام پس مانده از خمینی که در همان زمان می‌گفتند و مینوشتند که از ترس تهاجم ارتش آزادیبخش و قیام مردم و سرنگونی تمامیت نظام، به‌شدت می‌ترسیدند و برخود می‌لرزیدند، در خمره رنگرزی خبرگان، خامنه‌ای را یک شبه ولی‌فقیه و رهبر استبداد دینی کردند.

انتشار وسیع نوار حاضر برای نخستین بار در بحبوحه بحران نظام و خطر قیام، نماد دیگری از وضعیت شکننده استبداد دینی و رژیم نامشروع و پوسیده آخوندی است.
متن پیاده شده قسمتی از این نوار که بر روی اینترنت گذاشته شده:

مجلس خبرگان رژیم -14خرداد 1368
رفسنجانی (رئیس مجلس خبرگان):‌ حالا آقای خامنه‌ای، نه حالا خود ایشون وقت گرفتند. تشریف بیارید.
رفسنجانی:‌ آقای خامنه‌ای ما تصویب کردیم شورا، شما برخلاف مصوبه ما نمی‌تونید بگید.
یک آخوند:‌ شما راجع به شورایی و فردی صحبت نکنید.
رفسنجانی:‌ ببینید اگر می‌خواهید برخلاف شورا بگید نمیشه.
یک آخوند:‌ بگذارید ببینیم چی میخوان بگن
رفسنجانی:‌ خوب بفرمایید.
خامنه ای:‌ بگذارید من عرض بکنم، بعد شما می‌فرمایید دیگه، حالا وقتمان که هست.
بسم الله الرحمن الرحیم. اولاً واقعاً باید خون گریست، در جامعه اسلامی که حتی احتمال کسی مثل بنده در آن مطرح بشه. حالا اینو که من نمی‌خوام درباره این صحبت کنیم.
مسأله اشکال فنی داره، اشکال اساسی داره. من حالا قبلاً خدمت آقای هاشمی هم گفتم در یکی دو هفته قبل از این‌که همین قضیه مطرح بود و ایشون فرمودند، من جدا به ایشون گفتم من قطعاً چنین چیزی را قبول نخواهم کرد. حالا غیر از این‌که خود من حقیقتاً لایق این مقام نیستم و این را بنده می‌دانم، شاید آقایان هم می‌دونید. اصلاً از لحاظ فنی اشکال پیدا میکنه این قضیه. رهبری، رهبری صوری خواهد بود، نه رهبری واقعی. خوب من نه از لحاظ قانون اساسی و نه از لحاظ شرعی برای بسیاری از آقایون، حرفم حجت حرف رهبر را نداره. این چه رهبری خواهد بود.
اجازه بفرمائید
خامنه ای:‌ اجازه بفرمایید. قانون اساسی که خوب میگه مرجع، حالا یا مرجع فعلی آن که حالا هیچی. از لحاظ شرعی هم حجیت قول رهبر در صورتی است که آن کسی که می‌خواهد به حرف او عمل کند، او را فقیه و صاحب نظر در امور دین بداند. خوب الآن در همین جلسه چند نفر از آقایان آمدند صحبت کردند، تصریح کردند که بنده صاحب نظر نیستم. این چطور همین آقای آذری که اسم بنده را اول بار آوردند تو این جلسه، بنده اگر حکم بکنم، ایشون قبول خواهند کرد. قطعا قبول نمی‌کنند.
صدای چند نفر:‌ بعد از رهبر شدن آری
خامنه ای:‌ نه آقا بعد از رهبری.
خامنه ای:‌ نه آخه امام.
یک نفر:‌ ما که نمی‌خواهیم از شما تقلید بکنیم... 
خامنه ای:‌ بحث تقلید نیست، بحث حکمه.
خامنه ای:‌ ولایت فقیه نیست، ولایت... 
ببینید من در بحث فرد و شورا
یک آخوند:‌ آقای خامنه‌ای موقته، موقته اشکالی نداره.
خامنه ای:‌ نفهمیدم چه فرمودید
امامی کاشانی: شما فرمو دید برخی عقیده ندارند شما فقیهید ولی توی این خبرگان اکثر صاحب نظر هستند... . که جنابعالی فقیه هستید مجموعاً مسأله حله.
خامنه ای:‌ من بهرحال مخالفم. بنده آقا در بحث شورایی- فردی می‌خواستم بیام اینجا صحبت کنم، فکر نمی‌کردم که فردی رأی بیاورد.
رفسنجانی:‌ من هم می‌خواستم صحبت کنم. من هم نظرم به شورا بود، ولی وقتی اکثریت گفتند فرد دیگه جای صحبت نیست. حالا ما رأی می‌گیریم، اما چون آقای خامنه‌ای صحبت کردند. آقای مشکینی اجازه بدهید. چون آقای خامنه‌ای صحبت کردند دو جمله‌یی هم من صحبت کنم.
اولا، خوب ما با آقای خامنه‌ای از جوانی توی مدرسه خدمتشون بودیم، تو بحثها بودم. حالا همیشه مسایل مطرح میشه، مسایل عمده مطرح میشه. من واقعاً آقای خامنه‌ای را صاحب نظر میدونم، صاحب نظر جدی در مسایل فقهی، اما نه این‌که ایشون الآن رفتند مسایل را استنباط کرده. یعنی الآن اگر یک مسأله اجتماعی برای کشور مطرح بشه و ایشون بخواهد نظر فقهی پیدا بکنه، با همان روش سنتی نه مشکل، با یک مقدار کار کردن، با یک مقدار کمک گرفتن از کسانی که منابع را، چون وقت ممکنه نداشته باشه، کمک کنند برای پیدا کردن مصادر، ایشون میتونه به نظر برسد.
یکی از آخوندها… .: فردا نیایند اینجا خدای ناکرده بگند ایشون صلاحیت ندارن
رفسنجانی:‌ نه نباید بگن دیگه، آقای خامنه‌ای دیگه نمیتونه. خیلی خوب حالا ما رأی می‌گیریم دیگه بحث هم نمی‌کنیم. آقایانی که با رهبری جناب آقای خامنه‌ای، تا رفراندوم البته، این موقت است دائمی نیست، تا آن موقع موافق هستند قیام بفرمایند، اعلام نمی‌شود... .
عدد دقیقه باید ثبت شود... می‌گویند 11... بعد 14نفر نشسته هستند... .
یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- - ادمین@Ertebatm
  

۱ نظر:

  1. ولی‌فقیه مفلوک ارتجاع و شنیدن «صدای انقلاب» : سخنان خامنه‌ای در واکنش به قیام مردم
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #ایران
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/01/ertebatm.html

    پاسخحذف