۱۳۹۶ بهمن ۲, دوشنبه

آسوشیتدپرس: سخنرانی مریم #رجوی و گینگریچ. کنفرانس حمایت از قیام مردم #ایران + عکس



آسوشیتدپرس 29دی 1396:  و نیوت گینگریج در یک کنفرانس در ۱۹ژانویه ۲۰۱۸ در حمایت از قیام مردم ایران برای تغییر رژیم سخنرانی کردند. نیوت گینگریچ، رئیس پیشین مجلس نمایندگان ایالات متحده گفت: این فرصتی است که ایرانیان در تبعید و مردم در داخل ایران، باید از شر این دیکتاتوری خلاص شوند.
نیوت گینگریچ (افزود): حضور همزمان من و (سناتور) رابرت توریسلی در این‌جا نشاندهنده حمایت دو حزبی در آمریکا از این اپوزیسیون است.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت #ایران در این کنفرانس به دبیرکل سازمان ملل، شورای امنیت، کشورهای عضو آن، کمیسر عالی حقوق‌بشر و دیگر سازمانهای بین‌المللی برای اتخاذ اقدام فوری به‌منظور آزادی فوری کسانی که در قیام مردم ایران دستگیر شده‌اند فراخوان داد. (وی) گفت: سرمایة بزرگ برای پیشرفت قیام، وجود یک آلترناتیو دموکراتیک است که آرزوهای آزادی‌خواهانه مردم ایران را نمایندگی می‌کند.
(وی افزود): از این پس، جامعه ایران به وضعیتی که قبل از قیام در جریان بوده است برنخواهد برگشت و دیکتاتوری دینی هم، قادر نیست تعادل قبلی خود را بازیابد.

(وایر عکس آسوشیتدپرس: 961029) 
انعکاس کنفرانس «سرنگونی، به‌پیش با 1000اشرف» در تاریخ جمعه ۱۹ژانویه ۲۰۱۸با حضور نیویت گینگریج 
 
 
مریم رجوی، اور سوراواز، فرانسه 2018/01/19- مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران در کنفرانسی در ۱۹ژانویه ۲۰۱۸در اورسواز، شمال پاریس فراخوان به دبیرکل سازمان ملل، شورای امنیت، کشورهای عضو، کمیسیونر عالی حقوق‌بشر و دیگر سازمان های بین‌المللی برای اتخاذ یک اقدام فوری برای آزادی فوری کسانی که در قیام مردم ایران دستگیر شده بودند داد.
 

مریم رجوی، نیویت گینگریج، اور سواز، فرانسه 2018/01/19- مریم رجوی، رهبر آپوزیسیون ایران از نیویت گینگریج برای آمدن به خانه مقاومت ایران در اورسواز در شمال پاریس در ماه ژانویه ۱۹، ۲۰۱۸استقبال کرد. یک نمایشگاه عکس از آخرین اعتراضات در ایران در مقر NCRI بنمایش گذاشته شد.
 
نیویت گینگریج، اورسور اواز، فرانسه 2018/01/19 - مریم رجوی و نیویت گینگریج در یک کنفرانس در ۱۹ژانویه ۲۰۱۸در دفتر شورای ملی مقاومت در اور سوراواز در شمال پاریس در حمایت از قیام مردم ایران برای تغییر رژیم صحبت کردند. نیویوت گینگریج، سخنگوی سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا گفت این فرصتی است که ایرانیان تبعیدی و مردم داخل ایران باید از شر این دیکتاتوری خلاص شوند.
 
مریم رجوی، اور سورآواز، فرانسه2018/01/19- مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانسی در ۱۹ژانویه ۲۰۱۸در اور سورآواز شمال پاریس گفت سرمایه بزرگ ما برای پیشرفت قیام، وجود یک آلترناتیو دمکراتیکی است که نماینده مردم ایرانی است که آرزوی به‌دست آوردن آزادی هستند.
 
مریم رجوی، نیویت گینگریج، اورسور اواز، فرانسه2018/01/19- مریم رجوی و نیویت گینگریج در یک کنفرانس در ۱۹ژانویه ۲۰۱۸در دفتر شورای ملی مقاومت در اور سوراواز در شمال پاریس در حمایت از قیام مردم ایران برای تغییر رژیم صحبت کردند. نیویت گینگریچ، سخنگوی سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا گفت با هر اعتراض، شما خواهید دید که مردم بیشتری باور می‌کنند که دیکتاتوری پایدار نخواهد بود.
 
 
مریم رجوی، اور سورآواز، فرانسه 2018/01/19 - مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانسی در ۱۹ژانویه ۲۰۱۸در اور سورآواز شمال پاریس گفت از این به بعد، جامعه ایران به وضعیتی که قبل از قیام درجریان بوده است نخواهد برگشت و رژیم دیکتاتوری مذهبی هم قادر نیست وضعیت بالانس خودش را به‌دست بیاورد.
 
 
مریم رجوی، نیویت گینگریج، اورسور اواز، فرانسه2018/01/19- مریم رجوی و نیویت گینگریج در یک کنفرانس در ۱۹ژانویه ۲۰۱۸در دفتر شورای ملی مقاومت در اور سوراواز در شمال پاریس در حمایت از قیام مردم ایران برای تغییر رژیم صحبت کردند. نیویت گینگریچ، سخنگوی سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا گفت با حضور همزمان من و رابرت توریسلی (سناتور سابق آمریکا از نیوجرسی) در این‌جا نشان‌دهنده این حمایت دو حزبی از این آپوزیسیون می‌باشد.

 http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/01/96_19.html

سخنرانی#مریم_رجوی. دیدار با گینگریچ رئیس سابق کنگره #آمریکادی96


 آخرین اخبار #تظاهرات_سراسرى_ایران  در شبکه های ارتباط مستقیم    
 فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
ErtebatM یوتوب. گوگل پلاس
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
  


۱ نظر:

  1. آسوشیتدپرس: سخنرانی مریم #رجوی و گینگریچ. کنفرانس حمایت از قیام مردم #ایران + عکس
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #ایران
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/01/blog-post_22.html

    پاسخحذف