۱۳۹۶ بهمن ۱۱, چهارشنبه

افشاگری علی جوانمردی درباره دروغپردازی رژیم در مورد دستگیری افراد داعش توسط رژیم آخوندی



علی جوانمردی:
به‌عنوان یک خبرنگار مستقل صحبت می‌کنم، صحبتهای من ارتباطی به جایی که کار می‌کنم ندارد. در خبرهای امروز خبری منتشر شد خبر مهم درگیری سپاه پاسداران قرارگاه نجف با گروهی از پیکارجویان داعش در غرب ایران در منطقه ازگله استان کرمانشاه روستای امام حسن یا منطقه بمو بهش می‌گویند که هم مرز با حلبچه است، حلبچه در آن طرف در اقلیم کردستان.
طبق گفته سپاه پاسداران 16نفر از افراد داعشی کشته شدند، 16نفر دستگیر شدند و 5نفر کشته شده‌اند، طبق گفته سپاه پاسداران است. خبر را دیدید موضوع بسیار مهمی که هست این است که از شما خواهش می‌کنم بروید و نقشه را نگاه کنید، ببینید منقطه بمو کجا واقع شده است، آن طرف مرزش چه کسانی حاکم هستند، اتحادیه میهنی کردستان، نیروهای پیشمرگ اتحادیه میهنی کردستان که آنها داعش را قبلاً قلع و قمع کرده‌اند و پایین‌تر از آنها هم حشدالشعبی (بسیج شیعه عراقی) حاکم است و صدها کیلومتر دورتر از آنها در قبل داعش وجود داشته، سؤال این است این گروه چه کسانی بودند، وابسته به کدام گروه هستند حالا چرا آمده‌اند و به ایران حمله کرده‌اند؟ حدود دو ماه پیش که خبرهای کرکوک را من به‌صورت لایو از فیس‌بوک و اینستاگرام من منتشر می‌کردم خبری را من چند بار پخش کردم، دوستانی که کردی بلدند، این را می‌دانند و اگر لازم باشد این را می‌آورم می‌گذارم ترجمه بشه که همه بدانند، که گفتم آن موقع سپاه پاسداران صدها داعشی را از دزلی در کردستان ایران با هلیکوپتر منتقل کرده به منقطه کلار و منقطه طوزخرماتو نزدیک کرکوک، استان کرکوک.
آن موقع هشدار دادم نسبت به این نیروها که سپاه این را برده و لجستیک و تدارکات آنها هم با سپاه پاسداران بوده، همه افرادی که شکل و شمایل آنها مثل داعشیها بوده با ریش بلند قیافه داعشی از دزلی منتقل شدند به آن منطقه شاهدان عینی هم همین را تأیید کردند، منابع منطقه‌یی هم این را تأیید کردند، حالا چه اتفاق افتاد که این افراد بعد از این‌که هیچ کسی با آنها کاری نداشت یهو آمدند و وارد ایران شدند یک گروه 21نفره از آنها، این مسأله دقیقاً به تظاهرات سراسری مردم ایران برای تغییر نظام ارتباط داره ارتباط بسیار مستقیم، چه ارتباطی؟ نظام می‌خواهد به مردم بگوید که ما تحت حمله داعش هستیم کشور ما در خطر است سپاه پاسداران که واقعاً منفور شده در اذهان مردم ایران، بگوید که سپاه پاسداران یک نیروی مردمیه و داره از کشور حمایت می‌کند، در صورتی که سؤال این است که داعش د اوج قدرت که در قلب اروپا عملیات نظامی انجام می‌داد، چرا در ایران هیچ عملیاتی انجام نداد، چرا در ایران هیچ اتفاقی نیفتاد آن موقع، چرا؟
دوـ این داعش که آن طرف مرز دست نیروهای پیشمرگ  کرد  که ضدداعش هستند و داعش را خودشان حشدالشعبی اعلام کرد و نخست‌وزیر گفته به پایان رسیده خود آقای قاسم سلیمانی رسماًًًً اعلام کرده که داعش را نه آنجا بلکه در مرز عراق به سوریه هم به پایان رسیده و داعشی وجود ندارد حالا چه اتفاقی افتاد که داعش دوباره زنده شد، و وارد خاک ایران شد. این را منتظر باشید برای اعترافات  این 16نفر، به‌زودی می‌آیند جلوی تی وی تلویزیونهای دولتی و هر آنچه را که جمهوری اسلامی خواهد بازگوی می‌کنند. در اتاقهای وزارت اطلاعات، مسائلی را مطرح می‌کنند که جلوگیری کنند از ادامه تظاهرات حق‌طلبانه سراسری مردم ایران در بهمن ماه در 22بهمن. برای این‌که جلوگیری بکنند و بگویند ایران درگیری جنگ داخلی میشه داعش داعشی که وجود ندارد داعش داره حمله میکنه به ایران  و راهی نیست ما باید جلوگیری بکنیم یعنی مجویز سرکوب در واقع.
این ترفند، ترفند نخ‌نما و ترفند کهنه‌ای است که امیدوارم این فایل را پخش کنید شک نکنید که هیچ گروهداعشی در داخل ایران وجود ندارد و اصلاً و اساساً در کجا شما دیدید که داعش یک گروهی را بفرستد یک جایی و 16نفر اسیر بشه هر جایی بوده اینها انتحار کردند و خودکشی کردند در کردستان عراق من خودم چند بار به جبهه رفتم و از نزدیک جنگ داعش را دیدیم، 9نفر در نزدیکی کرکوک از زمین هوا اینها را زدند تا این 9نفر کشته نشدند اینها هیچ‌کدام تسلیم نشدند گاهی یکی از اینها را می‌توانستند به‌طور زخمی دستگیر بکنند در واقع این ترفند است از طرف سپاه پاسداران، هیچ خطری جدی‌تر چه داخل و چه در خارج ایران هیچ خطری جدی‌تر از  بقای جمهوری اسلامی نیست. خطری که می‌تواند ایران را تجزیه کند میتونه کشور را به قهقرای بیشتر سوق بده و بن‌بست اقتصادی که هست و ورشکستگی که در انتظار ایران هست اتفاق بیفته خطر اصلی خود نظام جمهوری اسلامیه بدرود.
آخرین اخبار #ایران  در شبکه های ارتباط مستقیم    
 فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
Ertebat M   یوتوب. گوگل پلاس
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm
  

۲ نظر:

  1. افشاگری علی جوانمردی درباره دروغپردازی #رژیم در مورد دستگیری افراد #داعش توسط رژیم #ایران
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/01/blog-post_31.html

    پاسخحذف

  2. سلام لطفا گوگل پلاس ارتباط مستقیم سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران را برای دریافت آخرین اخبار #تظاهرات_سراسرى_ایران فالو کنید تشکر https://plus.google.com/103832381529424010942

    پاسخحذف