۱۳۹۶ دی ۲۲, جمعه

ملاقات #مریم رجوی با هیأتی از پارلمان اروپا دی96متن و کلیپ



هیأت پارلمان اروپا با خانم مریم رجوی ملاقات و با قيام مردم ایران اعلام همبستگی كرد

روز پنجشنبه۲۱ دی (۱۱ژانويه ۲۰۱۸) هیأتی از پارلمان اروپا به رياست آقاي ريچارد چارنسكي، نايب رئيس پارلمان اروپا و وزیر سابق امور اروپایی لهستان؛ و با حضور آقاي خوزو روداش، عضو كميته خارجي پارلمان و وزير دفاع سابق كرواسي با مریم رجوی، در اورسور اواز ديدار و گفتگو كردند.
نمايندگان پارلمان اروپا تأكيد كردند ما در شرايطي كه مردم ایران براي احقاق حقوق خود به‌پا خاسته‌اند، به اين‌جا آمده‌ايم تا حمايت و همبستگي نمايندگان پارلمان اروپا را با مقاومت تحت رهبري شما و با قيام مردم ایران ابراز كنيم و از طريق شما به مردم ایران بگوييم كه در مبارزه‌تان عليه رژيم آخوندي در كنار شما هستيم.
مریم رجوی در اين ديدار، ضمن تشريح آخرين تحولات مربوط به قيام سراسري مردم ایران عليه فاشيسم ديني حاكم تأكيد كرد براي اين رژيم شمارش معكوس آغاز شده است و هيچ گريزي از سرنگوني محتوم ندارد. فريادهاي ميليون‌ها جوان در سراسر كشور كه خواستار پايان‌گرفتن ديكتاتوري مذهبي و استقرار دموكراسي در ایران هستند، هيچ آينده یي براي اين رژيم باقي نگذاشته است.
مریم رجوی با اشاره به ابعاد دستگيري‌ها و جنايت‌های رژيم آخوندي در زندان‌ها گفت: ادامه معامله و روابط دوستانه با اين رژيم، نه تنها نقض پايه‌یي‌ترين ارزش‌هايي است كه اتحاديه اروپا خود را مدافع آن مي‌داند، بلكه هر گونه سرمايه‌گذاري روي اين رژيم رو به سقوط، محکوم به شكست است. وي از مواضع نمايندگان پارلمان اروپا از گروه‌هاي مختلف سياسي در دفاع از مقاومت ایران عليه نقض حقوق بشر در ایران و دفاع از مقاومت قدرداني كرد و آن را پايه مستحكمي براي روابط مردم ایران و مردم اروپا بعد از سرنگوني آخوندها توصيف كرد.
ريچارد چارنسكي در اين ديدار گفت: تظاهرات اخیر یکبار دیگر خواست واقعی مردم ایران برای تغییر رژیم و استقرار یک جمهوری مبتنی بر جدایی دین از دولت را که سال‌هاست توسط مقاومت ایران دنبال می‌شود، نشان داد. اظهارات اخیر خامنه‌ای، اذعان به نقش هواداران مجاهدین در اعتراضات اخیر، گواهی دیگری است بر حمایت گسترده مجاهدین در ایران». او هم‌چنین «بر استمرار حمایت خود از شورای ملی مقاومت ایران و رئيس جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی به‌عنوان آلترناتیو دموکراتیک رژیم آخوندها»تاکید کرد.
آقاي روداش تأكيد كرد: «من همبستگی خود را با مردم ایران و مقاومت ایران تحت رهبری مریم رجوی در تلاش‌هایشان برای پایان‌دادن به دیکتاتوری و استقرار آزادی و دموکراسی در ایران، ابراز می‌دارم. مردم ایران به‌صراحت همه جناح‌های درونی رژیم را رد کرده و در جستجوی آزادی‌های بنیادین هستند. اروپا نباید چشمانش را بر وضعیت در ایران ببندد و باید خواستار آزادی سریع همه معترضان دستگیر شده در چند هفته اخیر شود. سکوت در حالی‌که اعتراض‌کنندگان، تحت شکنجه تا مرگ قرار دارند، غیر قابل قبول است.

دبير خانه شوراي ملي مقاومت ایران
۲۱ دی ۱۳۹۶ (۱۱ژانویه ۲۰۱۱)


آخرین اخبار #تظاهرات_سراسرى_ایران  در شبکه های ارتباط مستقیم    
 فیسبوک https://www.facebook.com/Ertebat-Mostaghim-1052371034793113/
توییترhttps://twitter.com/ertebatm2013  @ertebatm2013
ErtebatM یوتوب. گوگل پلاس
اینستاگرام  https://www.instagram.com/ertebatm
تلگرام telegram.me/Ertebat_M- ادمین@Ertebatm

  


ملاقات #مریم_رجوی با هیأتی از پارلمان اروپا.دی96




۱ نظر:

  1. ملاقات #مریم رجوی با هیأتی از پارلمان اروپا دی96متن و کلیپ
    #IranProtests #مریم_رجوی #No2Rouhani #MEK #Rajavi #Iran #FreeIran #ایران
    http://ertebatmostaghim.blogspot.fr/2018/01/96.html

    پاسخحذف